Çarşamba, Ekim 12, 2005



Haftasonu Kahvaltıları

Geçen cuma gecesi ben, eşim ve arkadaşımız Nuray tiyatrodan döndükten sonra muhabbete dalıp epeyce geç yattık. Fakat tabii bu durum, oğlumun cumartesi sabahı saat yedide kalkıp "acıktım annecim" diyerek beni de kaldırmasını hiç etkilemedi :) Tabii gürültümüzden herkes kalktı ve biz erken bir kahvaltı yaptık. Eşimin önerisiyle küçük balkonumuzdaki küçük masamızda yaptık kahvaltımızı. İyi ki de öyle yapmışız, bir süre sonra balkonu dolduran güneş bizi mutlu etti. Bu arada uzun zaman önce bir arkadaşımın söylediği sarmısaklı domatesli ekmeklerden yapma fırsatı bulmuş oldum. Çok güzel oldular. Yapması çok kolay, isteyen olursa nasıl yaptığımı anlatırım hemen.

Pazar günü de daha kalabalık bir grup "Tarihi Sarnıç Kafe" de yaptık kahvaltımızı. Uzun zamandır niyetliydik oraya gitmeye, Nuray'ın tavsiyesiyle. Üsküdar'dan köprüye doğru giderken (köprüye gelmeden) sağ tarafta kalıyor. Sadece yazısını görebiliyorsunuz, kafeye ulaşmak için biraz yokuş çıkmak gerekiyor. Hem fiyatlar uygun, hem kahvaltı güzel...çayı enfess...ve manzara daha da enfes....Kahvaltıdan sonra birkaç adım atarak bir ormanın içine girebiliyorsunuz, ve harika boğaz manzaraları sizi bekliyor....

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home