Çarşamba, Ekim 26, 2005

Merhaba,
Bugün Mekanımız Mutfak'ın linkleri arasında blogumu gördüm ve çook sevindim..Hemen bişeyler yazmak coşkusu geldi içime...Bloglardaki harika tarifleri bir bir denemek istiyorum ama, zamaaannn...zaman yok, bloguna hergün yeni tarifler ekleyebilenlere hayranım valla...acaba ben mi zamanımı verimli kullanamıyorum? Sabah 6.30 da evden çıkmamı ve akşam 7 de eve dönmemi gerektiren bir işim var...vee kapıda o gün yuvada olanları anlatmak, yeni öğrendiği kelimeleri, şarkıları vs söylemek, yaptığı resimleri göstermek için sabırsızlıkla beni bekleyen 3,5 yaşındaki Tuna'cığım var...Bazı günler eşim eve gelene kadar üzerimi bile çıkaramıyorum :)) Neyse bu kadar şikayet yeter...Hayatımdan memnunum, sadece istediğim biraz daha zaman :)
Kış mevsimini bu yüzden çok seviyorum. Yazın iş çıkışı, haftasonları, her dakka güneşli günleri tadını iyice çıkarayım telaşı ile dışarıya çıkmaktan yoruluyorum :) Şöööyle evimde olayım, biraz ortalığı toparlayayım, çayımı alıp kitap okuyayım, televizyonda eski bir Türk filmi izlerken uyuyakalayım, bunları özlüyorum. Kışın ise akşamları uzun, haftasonları genellikle evde olduğumuzdan bunlara zaman kalıyor...En çok sevdiğim de tabii ki nefis mamalar yapıp arkadaşlarımızla biraraya gelmek...İşte bu yüzden kışı seviyorum...
Bu haftasonu ne zamandır istediğimiz derin dondurucumuzu aldık...Mutfaktan hiçbirşeyi atmak istemeyen bana, buzdolabımızın dondurucusu yetmiyordu...artık daha rahatım:)

İlk fırsatta bloguma tarifler ekleyeceğim. Niyetim annemden aldığım birkaç tarifle başlamak. Özellikle de yöresel birkaç tarif var elimde...ben de ilk kez deneyeceğim, çok merak ediyorum ve de sizlerle paylaşmak istiyorum mutlaka...

2 Comments:

Blogger şule&hatice said...

Biz de yöresel tarifleri bekliyoruz merakla.. İş saatlerin gerçekten de çok uzunmuş. Biz haticeyle bu konuda biraz daha şanslıyız. Kendine iyi bak.. Tunacığına öpücükler..

Şule

2:21 ÖÖ  
Blogger dilek said...

Sağol Şule. Bu hafta annemler gelecek bize, fırsat olursa yeni yöresel tarifler de alırım ondan, sonra yavaş yavaş denedikçe yazarım.
Sevgiler,

2:50 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home