Cuma, Aralık 16, 2005






Nuray'ın Ziyafeti
Geçtiğimiz değil, ondan önceki cumartesi akşamı Nuray bize ve Koray-Mehtap'a harika bir akşam yemeği hazırladı. Aslında Nuray'ın evi Bursa'da, Mehtap'ların mutfağını kullandı bu ziyafet için ve iki saatte tüm yiyecekleri hazırlamış :) Harika değil mi? Biz akşam gittiğimizde hazırlıklar bitmek üzereydi. Menümüzde somonlu, ıspanaklı, kremalı krep (herkesin tabağına sıcak sıcak geldi), risotto, marul, soya filizi ve mantardan oluşan enfes bir salata, kıymalı ali nazik (bunu Kezban teyzemiz yapmıştı, gitmeden önce yaptığı son yemek) ve tatlı olarak da elmalı tartaten, krema eşliğinde (adı öyle miydi? bunu soracağım Nuray'a) vardı. Biraz fazlaca kalori aldık fakat tam bir ziyafet çekmiş olduk :) Hepsinin resimlerini çektim, ama risottonun bir kaşık alınmış halini yakalayabildim:) Risotto ve tartatenin nasıl yapıldığını öğrenmek isterseniz Nuray'dan tarifini alırım. İşte resimler....

5 Comments:

Blogger huysuz said...

hepsinin tariflerini istiyoruz bunların :)

8:10 ÖÖ  
Blogger dilek said...

tamam, en kısa sürede Nuraydan isteyip yazacağım o zaman :) hem belki ben de denerim birgün, özellikle de tatlıyı :)

11:38 ÖS  
Blogger ZeYNeP said...

Dilek menü gayet iyiymiş özellikle tatlıyı istiyorum ben:) bayılıyorum bu tart tatlılara,

İyi bayramlar dilerim bu arada,

sevgileirmle
Figen

11:22 ÖS  
Blogger BurcuAşçı said...

valla ağzım sulandı yaa,ozellikle tatlı tarifini alayım:))) bu arada blogunuza goz atım ve cook sirin bir yer,hemen kendi bloguma ekledim:)Sevgilerimle...

11:42 ÖÖ  
Blogger dilek said...

Sevgili Hulya, Figen ve Burcu,
Menu cidden sahaneydi :) Maalesef o gunden beri tariflerin hicbirini deneme firsatim olmadi, ama birkac gun icinde tatlinin tarifini yazacagim, soz :)
sevgiler ve gecmis bayraminiz kutlu olsun,
dilek

11:39 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home