Çarşamba, Aralık 16, 2009

Merhaba,

Bunca zamandir neler yapıyorum? Hiic, hayatın anlamını arıyorum....
Tabii ki bulamadım :)
Ama aramayı sonlandırdığım anlamını çıkartmayın sakın, devam, devam...

Aslında bu süre içinde sıkça biryerlere birşeyler yazma ihtiyacı duydum. Bloga yazmaya elim gitmedi nedense. Oraya buraya yazdığım oldu. Keşke buraya yazsaymışım, yazdıklarım kayboldu, yazmadıklarım da...
Neyse belki bundan böyle içimden taşanları yazarım buraya...
Bu arada bu blog olayı nasıl da almış başını gitmiş...belki birkaç sene önce de böyleydi de ben farkında değildim...Şu anda hakkında blog açılmamış bir konu kaldı mı bilmiyorum. Yok, hiç değinilmemiş bir konu arayışında olduğumdan değil de, gerçekten çılgın bir dünya blog dünyası...

Neyse benim niyetim şunlardır bu blog aleminde:

1 - Bazen çok yoğun duygulanımlar yaşıyorum (duygulanım diye bir sözcük var mı? kulağa çok hoş geliyor)... Paylaşmasam olmaz dediklerimi paylaşmak..
2 - Bazı konularda sesimi duyurmak istiyorum...Bir uyarı, tavsiye, bilgi paylaşımı, isyan...Burdan kaç kişiye ulaşırım bilmiyorum...Ama bazı durumlar var ki 1 kişiye bile ulaşsam yeter...1 insan değişir, 1 dünya değişir ya hani...
3 - 2 tane oğlum var, 2 ve 8 yaşlarında...Onlarla yaşadıklarımdan, tüm anne babalar beni anlar, kitaplar çıkar...Unutulmaması gerekenleri not almak gerek...Ayrıca çocuk psikolojisi, bu konunun doğruları yanlışlarıyla çok ilgiliyim, birçok anne baba gibi ...ve paylaşacak çok şey oluyor..

Bunlar işte...muhakkak bu liste uzar gider...

Sevgiler size,

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home